maandag 29 juli 2013

Handleiding Blogger

Op de school waar ik mag werken, heeft iedere groep een groepsblog. Op deze blog wordt diverse informatie geplaatst. De blog van mijn groep bevat foto's, filmpjes, informatie over wat de leerlingen leren, websites om te oefenen en bij een verjaardag verschijnt er voor de jarige leerling een felicitatiebericht. Een aantal van mijn collega's vond het plaatsen van berichten en foto's op de blog wat lastig en daarom heb ik voor hen een handleiding geschreven. Via Twitter heb ik deze handleiding al eens gedeeld met andere leerkrachten en vandaar de keuze om nu een aangepaste versie te plaatsen op mijn blog. Mocht er nog uitleg ontbreken, dan hoor ik het graag. Het is fijn om de handleiding zo duidelijk en uitgebreid mogelijk te hebben.

HANDLEIDING BLOGGER

Geen opmerkingen:

Een reactie posten